הברקה מהירה ביותר

ניקוי שטיח מסחרי הוא טוב יותר מאשר לנסות לנקות את השטיח שלך בעצמך. אם תנסה לנקות את השטיח שלך עצמך, אתה צריך להשקיע זמן במציאת הציוד הטוב ביותר לניקוי. אפילו עם ציוד משרדי ניקוי מסחרי, שעדיין אינו מבטיח כי תקבל את אנשי המקצוע האיכותיים יכולים לתת ליטוש שיש. זאת משום שהציוד שלהם הוא מעולה ומעל לכל מציוד הניקוי קמעונאיות האחר זמין. אנשי מקצוע יודעים שמיני אבזרים ניקוי המשמשים לסוגים שונים של שטיחים שונים. ניקוי שטיחים מקצועי צריך להיעשות מדי 12-18 חודשים. ניקוי מקצועי סדיר יעזור להאריך את חיי השטיח שלך. ישנם מספר סוגים של ניקוי ניקוי שטיחים מקצועי יכול לספק:

• חפיפה רטובה: מכונה חיץ חלה מפה לשטיח והמנקה רומיאו ויוליה המקצועי יעבור על רצפה עם מכונה ביסודיות. ברגע שתמיסת הניקוי התייבשה לאחר מספר שעות, שאריות השאריות ששאבו למעלה.

• ניקוי יבש: שטיחים יכולים להיות לניקוי יבש באמצעות שיטות יבשות או פתרונות ניקוי רטובים שיתייבשו מהר מאוד.

• אבקה סופגת: מקצועית מפזרים ממס על השטיח, ומאפשרות לו להגדיר לזמן קצר. המקצועי ייקח את המכונה החיץ ולעבוד את האבקה לתוך השטיח, ואחר כך לשאוב ליטוש שיש את שאריות שאריות למעלה.

• בונה: זה מקום שבי מנקה שטיחים מקצועי משתמש במכונת חיץ עם קובץ מצורף מכסה המנוע שהוא טבל תמיסת הניקוי. מכסה המנוע סופג את הלכלוך כמו שהם הולכים על השטיח. ברגע שמכסה המנוע רווי, הם יחליפו אותו באחת נקי. רוב הלכלוך בשטיח שלך נספג בכובעים.

• קצף יבש: זה דומה לחפיפה, אבל קצף ניקוי משמש עידן רייכל במקום. אין זמן ייבוש ושאריות שאריות ששאב למעלה.

כדי לבחור חברת ניקיון, ודא שהחברה מהימנה האישורים. הם צריכים להיות מבוטחים ומאושרים על ידי מכון בדיקה, ניקוי ושיקום. אתה צריך גם לקבל עצות מחברים וקרובי משפחה להמלצות על שטיח לניקוי מקצועי באזור שלך. שאל את חברת הניקיון כמה הם גובים, כי חלק מהחברות גובות על ידי מטר מרובע, בעוד שתשלום לחברות אחרים במספר החדרים. שאילתה על שיטות הניקוי השונות ליטוש שיש המקצועי יהיה להשתמש בו. שאל אותם מה הם ממליצים לצרכים הספציפיים שלך, ומה העלויות הן לכל שיטה. אם כתמים קשים או להסרת ריחות הוא הכרחיים, גם לברר לגבי העלויות הנוספות שנגרמו. אם הריפוד שלך צריך לנקות, וכן, ייתכן בית גבריאל לעשות את זה מקצועי בזמן שהם ניקוי השטיחים שלך. סביר להניח שאתה צריך לתכנן מראש כדי להיות בטוח שאתה והמשפחה שלך יכול להיות ליטוש שיש מחוץ לבית בזמן שמנקה את השטיח. זו עוד סיבה שאתה רוצה מקצועי כי הוא ראוי לאמון.