הדברת נמלים באופן טבעי

נמליםעונת הקיץ מגיעה ואיתה עשרות של מזיקים מסוגים שונים שמתחילים לצוץ ולטייל לנו בבית וצריך להיפטר מהם. המזיקים הרבים ביותר אותם נפגוש בבית בקיץ הקרוב הן הנמלים.

נמלים, כמו שאנחנו מכירים מהסיפורים הרבים, אוגרות אוכל ומזון רב בתקופת החום והקיץ לחורף בו הן משתקעות בתוך הנחילים שלהן ושם מעבירות את העונה הקרה. אך ללא ספק אתם לא רוצים שהמקום בו יאספו נמלים את האוכל שלהן לחורף הבא יהיה אצלכם בדירה ולכן יש לטפל בתופעה הזאת טרם הגעתן ואם הגיעו אז בצורה יעילה הרבה יותר

הדברת נמלים באופן טבעי טרם הגעתן

אם אתם רוצים לטפל בנמלים טרם הגעתן ישנה הדברה מסוג חדש. אם בעבר היו שמים חומרים כימיים בכל המקומות בהם יכולות הנמלים להתבצר ולהתרבות בבית, היום הולכים בשיטה חדשה והיא הדברת נמלים באופן טבעי. כיום בעזרת חומרים מיוחדים וחדישים, אפשר להדביר את הנמלים (וגם מזיקים אחרים) בדרך מיוחדת. שמים חומר בפינות בהן יש סיכוי גבוה להיתקל בנמלה, החומר נדבק לנמלה על הרגליים ברגע שהיא עוברת עליו, והולך איתה עד למקור ממנו היא מגיעה ושם מתפרץ ומדביר את כל הנמלים שנמצאות שם. כך אנחנו מקבלים למעשה הדברה עד מקור הנמלים בקלות רבה הרבה יותר.

שירות הדברה נוספים של נמלים

חברות הדברה רבות לא מציעות עדיין את החומר הזה לשימוש בייתי ולכן מציעות שירותי הדברה של נמלים בשיטה הישנה אך בחומרים טבעיים. כיום אם יש נחיל נמלים בבית שמתסובב ומפריע לשלווה, אפשר להדביר את מקורות הנמלים עם חומר טבעי שלא מזיק עבור חיות מחמד בבית ולבעלי הבית אך קטלני עבור מזיקים ובפרט נמלים. חומר זה הוא דמוי ג'ל אך מתפזר לחורים ונחילים נוספים בבית באמצעות התפרקותו המהירה. גם זאת כמובן סוג של הדברת נמלים באופן טבעי

חשוב לציין כי שימוש בחומרים כימיים הוא לא משהו נהוג היום והרבה חברות הדברה נוטשות את שירותי הדברה הכימיים לשירותי הדרה טבעיים וירוקים יותר. לכן חשוב מאוד לבדוק זאת מול חברת ההדברה, עם איזה חומרים היא משתמשת, כי הדברה עם חומרים כימיים מסוכנת מאוד לבעלי הבית וצריך לצאת מהבית ולתת לו להתאוורר כמה שעות לפני החזרה אליו.