מידע אודות פריצת מנעולים בירושלים והסביבה

אם הגעתם לפוסט הזה כנראה שאתם אוהבים את ירושלים, אז במיוחד בשבילכם הכנו סרטון על ירושלים של לפני 100 שנה לאווירה טובה לפני קריאת הפוסט.

אחרי שצפינו בסרטון מרהיב שמראה לנו את ירושלים היפה לפני 100 שנה נחזור למידע אודות פריצת מנעולים בירושלים.

כיום, לעומת לפני 100 שנה, חשיבות המנעול בבית היא קריטית. ישנו הרבה ציוד יקר שאנחנו לא נראה לפתוח לכל עובר אורח ברחוב. במיוחד בתקופה זאת של השנה עם פיגועי יחיד שיוצאים לפועל בכל הארץ אך בעיקר בעיר הבירה בשל המגוון הייחודי של המתיישבים בה שמורכב מיהודים, מוסלמים ונוצרים כאחד יוצר אווירה מתוחה וחשוב מאוד להסתכל על הדבר הזה ולדעת איך להתמודד עימו.

חשיבות מנעול הבית

אחת השיטות היא לשמור על המבצר שלנו, הבית שבו אנחנו גרים. ולשם כך אנחנו צריכים מנעול איכותי ואמין שישמור על הבית מפני פורצים ומטרידים.

אך מה יקרה כאשר אנחנו נראה להכנס לבית והמפתח לא יספק את הסחורה ולא יצליח לפתוח את הבית? דבר כזה יכול לקרות בכלל מספר סיבות, מפתח תקול, נשבר במנעול, איבוד מפתח ועוד.

לשם כך יש שירות פריצת מנעולים בירושלים והסביבה, שירות זה ניתן על ידי מנעולנים מוסמכים בעלי תעודת הסמכה מהמשטרה שמאפשרת להם לפרוץ לבית אך ורק למתן עזרה ולא על מנת לפרוץ לגניבה. מנעולנים אלו עוברים מבחנים ובדיקות של המוסד והמשטרה כדי לאשר את עבודתם במקצוע  קריטי זה. אם מנעולן מקבל את ההסמכה המשטרתית (שהיא סוג של תעודת יושר) הוא מסתמן בעיני החוק כאיש אמין שאפשר לסמוך עליו שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

פריצת דלתות על ידי מנעולן מוסמך

פריצת דלתות ומנעולים כזאת נעשית על ידי איש מקצוע אמין, הוא מגיע בעת הקריאה, בכל שעה ביממה, זמין עבורכם 24 שעות ביממה ומגיע על מנת לפרוץ אץ הדלת של הבית כדי שאתם תוכלו להכנס למבצרכם ולחזור לנוהל חיים שוטף וולא כל עיכובים לא נעימים.

קריאה נעימה