גלגלים ונסיעת מבחן

אין ספק שפורטלנד, אורגון היא מקום מלא באנשים שאכפת להם את הסביבה. כפי שדווחנו בעבר, פורטלנד היא ביתם של דוגמאות רבות של תשתית רכב חשמלית, כגון שדרה חשמלית ליד פורטלנד סטייט וכביש הירוק החוף המערבי.
זו הסיבה שאורגון הייתה המקום המושלם עבור ג'נרל מוטורס לארח נסיעת מבחן של ספארק איכות הסביבה החדש שלהם שברולט, הפשיטה של ​​האחרון לכלי רכב חשמליים.

ספארק מציע טווח נסיעה של 82 ק"מ -119 בשילוב העריך עיר / כביש מהיר, דומה למתחרי כמו עלה ניסן. עם קמעונאית הציע מחיר של 2000 דולר $, הערך הגלום הניצוץ עולה יותר מבסיס עלה, אבל פחות פורד פוקוס.

ספארק עושה שימוש באשכול מכשיר דיגיטלי המציג את כל מה ממגוון זמין, לשיעור של כוח בשימוש במיזוג אוויר. הרכב יכול גם לספק נהיגה טיפים שיעזרו לנהג להפיק את המרב מהתשלום שלהם.

עם 400 פאונד רגל של מומנט מועבר לגלגלים הקדמיים ברגע, ספארק הוא מסוגל לשמור על קשר עם רוב מכוניות ספורט מהקו … לפחות לכמה מטרים. היינו מסוגל אפילו לצרצר את הצמיגים מהתחלה בעמידה.

ספארק הוא גם מרווח מפתיע בשביל להיות מכונית כה קטנה. זה מושיב ארבעה מבוגרים בנוחות, בין השאר הודות למיקום של הסוללה, שפישוק הסרן האחורי.

ספארק  להיות הרכב כל החשמלי הראשון של מאז עידן , אבל זה לא ראשון התוספת בתיק הנוכחי של החברה. הכותרת ששייכת לברולט וולט, שנכנס עתה לשנה הרביעית של הפקה. זה שהרכב שאליו ספארק חייב הרבה מהטכנולוגיה שלה.

"המודולים מתיחת ממיר המתח, מערכת הבקרה לרכב … ואלקטרוניקת החשמל. כל אלה בנו את שלמד מוולט", מסביר , מהנדס פיתוח עופרת ספארק. "בפעם הראשונה שחברנו רכב הפיתוח שלנו שיש לנו האור הירוק וזה בגלל שאנחנו בונים על שלמד מהוולט".

לכל החדשנות שברולט יצק לוולט וספארק , נראה שהם גם לקבוע הגבלה על מה לקוחות צריכים לצפות מהרכב כל החשמלי שלהם. במהלך הזמן שלנו בפורטלנד, שברולט הצביע על כך שנטילת על נסיעה בכביש ארוך היא פשוט משהו שהוא לא סביר כרגע, וגם לא יהיה בעתיד.

בזמן שאנחנו מסכימים שנהיגה בכל רחבי הארץ היום תדרוש הרבה זמן הפסיקה טעינה, זה יהיה נחמד לחשוב שיום אחד זה יכול לקרות בלי הטרחה. זה בדיוק מה אחר מקבלי מכוונים, כלומר טסלה מוטורס עם רשת המדחס שלהם ואפשרות להחליף סוללה.

האכזבה הגדולה ביותר של ספארק מגיעה במהדורה המוגבלת שלה. ככל ארה"ב היא מודאגת, הרכב יהיה זמין רק בקליפורניה ואורגון, בלי שום תכנית להפצה נוספת בכל מקום באופק.

למרות חסרונות אלה, שברולט עשה את מה שהם יצאו לעשות: להפוך עם ביצועים ורוחה מפתיעים לגודל שלה, תוך שמירה על המחיר סביר בהשוואה למתחרים.

הגיש תחת: וידאו, שברולט, חשמלי