על טיפים חשובים לאותו היום

האם קרא רבים מחוק סוד משיכה של טיפים שם בחוץ, רק כדי לגלות שאת הטכניקות פשוט לא עובדות בשבילך?

באמצעות חוק המשיכה היא דרך יעילה כדי לשנות את חייך, אבל רק אם אתה עושה את זה בצורה נכונה. אם זה פשוט לא עובד בטיפיםשבילך, זה אפשרי כי אתה עושה טעות אחת פשוטה וטעות שהוא מפגין ממחסור מתנפחים. הנה 3 טיפים שיעזרו לך להתבטא משפע במקום.

  • טיפ # 1 לשנות את נקודת המבט שלך

בואו ניקח דוגמה, ומכיוון שרוב האנשים יכולים לעשות עם יותר כסף, אנחנו תבחרו הכנסה מוגברת כתוצאה הרצויה. הדבר הראשון לעשות הוא לשאול את עצמך למה אתה רוצה יותר כסף משק בית. תגובה נפוצה היא "אני לא רוצה להיות עני יותר". עם זאת, אם תסתכל מקרוב על אמירה שיש לשים לב כי מילת המפתח היא עניה. אם אתה רוצה למשוך שפע, אתה לא רוצה שיצאת עוני, כי מה שאתה לנבוע, הוא מה שיחזור אליך. אז במקום לומר משהו כמו, "אני רוצה שיהיה יותר כסף, כך שאני יכול לצאת לחופשה ולטפל טוב של עצמי".

  • טיפ # 2 לשנות את התגובה הרגילה שלך

התגובה הראשונה שלך למצב כלכלי מאתגר, כגון הצעת חוק כרטיסי אשראי גדולה, היא בדרך כלל לדאוג, כי אתה לא יכול לשלם אותו ולחשוב שאף פעם אין לך מספיק כסף לחשבונות שלך. אם אתה מקל עם התגובה הראשונה שלך, אתה רק למשוך יותר עוני. אז אתה צריך לשאול את עצמך אם אתה יכול להסתכל על המצב בצורה שונה.

תראה את מה שקנה ​​עם כרטיס האשראי שלך. האם אתה נהנה באמצעות הפריטים או נהנה מהשירותים שאתה משלם עבור? כמובן שיש לך. אם היה צריך לשלם עבור תיקון למכונית שלך, עכשיו יש לך רכב בטוח, מתפקד כדי להביא לך מלב '

זה אותו הדבר עם חשבונות משק בית. אתה נהנה באמצעות חשמל לבשל, ​​תאפשר לכם לראות אחרי לוח השנה היהודי, כדי לצפות בטלוויזיה ולהאזין למוסיקה. יש לך להשתמש מתנפחים בטלפון ובאינטרנט כדי לשמור על קשר עם חברים, למצוא מידע דרוש לך ולספק לך בידור. שכר הדירה שלך, או תשלומי משכנתא סיפקו לך קורת גג מעל הראש.

אז במקום להתלונן על כרטיס האשראי שלך או חשבונות משק בית, להיות אסיר תודה על מה שהם אפשרו לך לעשות. להיות אסיר תודה על הצעת חוק האשראי שלך הוא די משמרת לא?

  • טיפ # 3 מתנפחים לילדים

ייתכן שאתה חושב שיש מעט מאוד שפע בחיים שלך, אבל אתה תמיד יכול למצוא משהו. גם אם אין לך הרבה כסף, בית גדול או מכונית מפוארת, יש לך שפע בתחומים רבים. ייתכן שיש לך שפע של חברים, וכנראה שיש לך שפע של מים לשתייה ומזון לאכול.

יש לך שפע של מזג אוויר וגם אם זה קורה להיות גשם באותו הרגע, שפע מתנפחים של גשם נותן לך מים לשתות, שדות ירוקים ופרחים צבעוניים כדי ליהנות וגדל על האוכל שאתה אוכל.

אם אתה לא יכול למצוא שום דבר אחר, יש לך שפע של אוויר נקי. אז אתה יכול לנשום בשפע בכל דקה של כל יום.

כאשר אתה מזהה את השפע שיש לך ולהתחיל להעריך את זה, תוכל למשוך יותר שפע לתוך החיים שלך.