למה כדאי לעשות שימוש במערך של שירותי הסעות לנתבג

אם מדברים על מוניות או הסעות, כל אחד היה חולם לנהג TAXI שכזה!

שירותי הסעות לנתבג:

נתב"ג, הלוא הוא שדה התעודה בן גוריון, הוא שגה התעופה הבלעדי בארץ, פחות או יותר, שמאפשר טיסות ארוכות טווח הכוללות יעדים בכל העולם- מיעדים קרובים באירופה כגון קפריסין ועד יעדים רחוקים ביותר כמו אמריקה הדרומית. מדי יום יוצאות המוני טיסות מנמל התעופה. הנוסעיות המגיעים לטיסות מתפזרים ליעדים השונים במהירות והטיסות יוצאות לדרך. אולם, ישנו שלב שקודם לשלב העלייה למטוס, העמידה בתורות לבידוק וכדומה. מדובר בשלב של הגעה לנתבג. שדה התעופה על שם דוד בן גוריון מאפשר מוקמות חניה רבים לטסים לזמנים ארוכים ולכאלה שאך מורידים נוסעים. בכל מקרה, לכל אלו שמתקשים להגיע עם רכב משלהם לשדה התעופה, ישנה אלטרנטיבה שיכולה להיות מועדפת בהרבה מזאת של הנסיעה הפרטית. אלטרנטיבה זו היא שירותי הסעות לנתבג.

שירותי ההסעות- מה זה אומר?:

שירותי הסעות לנבג, הינם שירותים מיוחדים שמטרתם היא להביא נוסעים מרחבי ארץ לשדה התעופה בזמן המתאים תוך התחשבות במאפיינים השונים של נוסעים אלו. למשל, תוך התחשבות בכמות המטען, כמות האנשים, דחיפות השירות ועוד. הסעות לנתבג יכולות לכלול גם את הבאת המזוודות של הנוסעים ופריקה שלהם בעת ההגעה לנמל. קיימות חברות של שירותי הסעות שמתמקצעות בתחום הספציפי הזה של הסעת נוסעים מרחבי הארץ אל שדה התעופה. כמו כן, ישנן מוניות שזהו תחום השירות שלהן ובו הן עוסקות במשך רוב שעות היום. כמובן שיש לזכור מאפיינים מיוחדים של נסיעות לנמל התעופה כמו למשל- שעות לא קונבנציונאליות ועוד.

למה כדאי לעשות שימוש במערך של שירותי הסעות לנתבג?:

אתם בוודאי שואלים את עצמכם- אם יש אוטו או חבר שיכול לקחת, בשביל מה צריך לשלם לשירותי הסעות לנתב"ג. ובכן, ישנן כמה סיבות בולטות שבגללן כדאי לכם לשקול שוב את נושא השימוש בשירותי הסעות על פני הגעה עצמאית.

  • שירותי הסעות לנתבג או ללשכת נתבג חוסכים לכם את הטרחה הרבה שבהבאת הרכב הפרטי שלכם. אתם לא צריכים לנהוג, אתם לא צריכים לחפש חניה, לשלם עבור חניה וכדומה. כמו כן, רגע לפני שאתם עולים למטוס ואחרי הרבה מאד אריזות מפרכות, בוודאי תעזורנה לכם כמה דקות בהן אתם רק הנוסעים של נהג שעושה עבורכם את העבודה. במידה והשירות כולל הובלת המזוודות לשדה, אתם כבר מתפנים לכם ממש ובהחלט בוחרים בשירות משתלם עבורכם.
  • במקום להטריח בני משפחה או אחרים לקחת אתכם לשדה, מוניות או הסעות אחרות לשדה התעופה, זמינות עבורכם לאורך כל שעות היום, כל יום בשבוע, וזאת כדי שתגיעו בדיוק בזמן לטיסה שלכם. אתם לחלוטין יכולים לסמוך על הנהגים שלכם. את אנשים שמכירים את הדרכים האפשריות להגעה לשדה התעופה והם גם יודעים מתי כדאי לצאת כדי להגיע בזמן כך שניתן להתייעץ איתם. בקיצור, הדרך שלכם להגיע לשדה התעופה בקלות עוברת דרך מערך שירותי הסעות מומלץ.