מנעולנים באשדוד זה לא עסק לחאפרים

לפני שכתיבה זו על נושא המנעולנים יתחיל אני רוצה מאוד להגיד לכם פה כמה טוב היה לי בפארק אשדוד ים ,היום ביליתי בפארק עם משפחתי ועשינו פיקניק מפנק במיוחד עם ארוחת בוקר מלכותית, כמובן שנעלנו את הבית כדי שאף אחד לא יפרוץ לתוכו אז אפשר לחזור לנושא הכתבה.

מנעולנים באשדוד הם נושא מרתק במיוחד. אנשי חוק במלוא מובן המילה, אשר מבצעים פעולות שלכאורה אמורות להיות מנוגדות לחוק באופן מלא. אנשים שפורצים לבתים או רכבים שאינם שייכים להם, ולמרות זאת מקבלים תודות נרגשות מבעלי הדירות או הרכבים הללו, שאותם הם פורצים. מנעולנים באשדוד הם אכן נושא מרתק שיש לדון בו. נדון בנושא משתי נקודות מבט. הראשונה תהיה נקודת המבט של הלקוח – מתי הוא זקוק למנעולנים באשדוד ומדוע? נקודת המבט השנייה תהיה זו של המנעולנים באשדוד עצמם – איך הם מגיעים לעסוק בתחום?

מתי צריך מנעולנים באשדוד?

 הלקוחות של מנעולנים באשדוד הם אנשים מכל שכבות החברה, מכל האזורים באשדוד וגם בכל שעות היממה. מנעולנים באשדוד נדרשים להגיע אל הלקוחות שלהם, כאשר אלו מגלים שמסיבה כלשהי, הם אינם יכולים להיכנס אל הדירה או הרכב שלהם, אינם יכולים לפתוח את הכספת הביתית שלהם, וכדומה. דבר זה עשוי לקרות במקרים מגוונים: כאשר מאבדים או שוכחים את מפתחות הבית או הרכב במקום כלשהו, ונותרים תקועים מחוץ לדירה או הרכב; כאשר המפתחות נתקעים או אף נשברים בתוך חור מנעול מקולקל, דבר שיכול לקרות הן בבית והן ברכב, ולמנוע אפשרות להיכנס הביתה, לנעול מחדש את הדלת או להתניע את הרכב; כאשר דלת נטרקת ללא ידית חיצונית, כאשר המפתח בבית; כאשר מפתחות הרכב ננעלים בתוכו; כאשר שוכחים את הקוד של הכספת הביתית וכדומה. מקרה נוסף הוא כאשר אזעקת הרכב מופעלת מסיבה לא ידועה ואינה כבה – מנעולנים באשדוד ידעו כיצד לנטרל אותה.

 איך אפשר להיות מנעולנים באשדוד?

 מנעולנים באשדוד הופכים לכאלה לאחר מספר שלבים. ראשית, הם ניגשים אל המשטרה ומוציאים ממנה תעודת יושר, המעידה על יושרם ועל העדר עבר פלילי. לאחר הצגה של תעודה זו למוסדות הלימוד השונים, הם לומדים בקורס מנעולנים, אשר מלמד אותם כיצד לפרוץ את כל סוגי המנעולים, מן הפשוטים ביותר ועד למורכבים ביותר, כיצד לתקן ולהחליף מנעולים, כיצד לטפל באזעקות ועוד. בשלב הבא הם מקבלים רישיון משטרתי לעסוק בפריצת מנעולים, והופכים למנעולנים באשדוד מן המניין.

חובה שמנעולן יקבל אישור ממשטרת ישראל , אם הזמנתם מנעולן חובה לבדוק שיש לו תעודה ושהוא מוסמך לבצע את הפריצה! לא עלינו היו מקרים שאנשים התחזו לפורצים וגנבו ללקוחותיהם דברים מהבית… אנא מכם חברים תשמרו על עצמכם ותעשו את זה כמו שצריך

זהו סיום הכתבה שהכנתי לכם , עכשיו אני מתארגן לישון מכיוון שכבר מאוד מאוחר. כמו שדיברתי בתחילת הפוסט על אגם אשדוד אני מאוד רוצה להמליץ על מוזיאון אשדוד לאומנות. זהו מוזאון מאוד מרתק ששווה ללכת עם כל המשפחה ולהתרשם מהאומניות במתחם. אז לילה טוב ותהנו!

  • נסיים עם – זמן אויר- צוללת ירוקה, מוזיאון אשדוד לאמנות- קטע נבחר