אינסטגרם -מכוניות ועוד

אפשרויות כל כך הרבה עבור מכונית של קניות באינטרנט ובוז כללי לחוויה הסוכנות, צרכנים מוכנים לקנות מכונית חדשה – הרכישה השנייה היקר ביותר עבור רוב האנשים – מבלי בדיקה את זה קודם.

זו מגמה מטרידה, כפי שלא משנה כמה טוב מכונית אולי נראית על נייר או כמה טוב זה מתקבל על ידי מבקרים, צרכנים עדיין יכולים למצוא פגמים קריטיים עם מכונית מסוימת במהלך נסיעת המבחן – מכאני, אישי או אחר.

המציאות היא שאין תחליף לבדיקה את רכב, למרות שיש כל כך הרבה כלים קניות בקץ אצבעותיו של אחד. אנחנו בהחלט ממליצים לך להשתמש בכלים שלנו קניות לעשות את המחקר שלך, אבל אתה צריך באמת לחוות את מכונית בעצמך.

אם אתה לא בטוח מה לעשות או למה לצפות במהלך נסיעת מבחן, לחץ על קישור כדי לראות איך אתה צריך להעריך את מכונית. אתה לא צריך להיות מקצוען כדי לקבל את ההחלטה הנכונה.

פייסבוק היה כל כך 2010, ולכן זה לא מפתיע שיצרניות הרכב מנצלות את יישומי מדיה חברתיים חדשים למטרות השיווק שלהם. לאחרונה, לקסוס הזמין יותר מ -200 עוקב, יחד עם טלפונים החכמים שלהם, כדי להפוך מסחרי של לקסוס 2014 הוא באמצעות מאות התמונות של המכונית תלויה זה בזה לוידאו שלהם.

אינסטגרם, תוך ניצול של מצלמות טלפונים חכמים, הוא יישום המאפשר למשתמשים לצלם, לערוך ולשתף תמונות או וידאו באינטרנט עם חברים וזרים. להפסיק תנועת Insta המסחרי של לקסוס הוא ייחודי ככל פרסומות ללכת, עם כל תמונה ברצף ספורטינג אישי הודות למגע עורך התמונות של האפליקציה. אבל, מרשים עוד יותר הוא היכולת של המדיה החברתית כדי להביא אנשים יחד, ולערב אותם ב, לירות מסחרי. כל שאתה יכול לצפות בהמשך. השארו אחרי מסחרי כדי לקבל מבט מאחורי הקלעים בעשייה של כל זה