קנית מכוניות מסוחר רכב

היי שוב! לפני שאני מתחיל בפוסט הזה, אני רוצה להשתתף בצער משפחת נלסון מנדלה, המוות הזה מאוד קרוב לליבי, RIP מלסון! למי שלא היה מעודכן אז היה החדשות האחרונות:

ועכשיו אחרי הכבוד שחולק הפוסט שהחלטתי לכתוב הוא על תחום הרכבים וסחורים

קנית רכב היא תמיד עניין מורכב. רכב אינו פריט זול שקונים במכולת, אלא פריט חשוב ויקר ערך, אשר אמור לשמש אותנו במשך תקופה ארוכה מאד. רכישת רכב חדש לחלוטין מורכבת מאד ויקרה מאד, ברוב המקרים, ולכן אנשים רבים מעוניינים לרכוש רכב מיד שנייה, שמחירו נוח יותר. עם זאת, אין טעם לרכוש מכונית מקולקלת, כזו שתדרוש תיקון במוסך מידי מספר ימים או שבועות. לכן בכל מקרה של רכישת רכב, חשוב לבדוק את הרכב וגם את המוכר, על מנת לוודא את אמינותו של המוכר ואת איכותו של הרכב. כיום התפתחה שיטה ייחודית, שיטת הטרייד אין. בשיטה זו, מבטיחות חברות הרכב השונות לרכוש מן הלקוח את רכבו הישן, כאשר בתמורה לכך רוכש הלקוח את אחד מרכבי החברה. יבואניות מסוימות עורכות את הטרייד אין בעצמן, ואחרות מותירות תחום זה לסוחרי רכב מטעמן. ישנם בעלי מקצועי שונים כגון קונים רכבים לפירוק שתפקידם לקנות ולמכור רכבים,לפעמים זה מאוד משתלם כי אתם קונים רכב במחיר מאוד זול השאלה היא הם הרכב הזה באמת מתאים לי?

 קנית רכב מסוחר – למה וכמה

על קניית רכבים כאשר רוצים לרכוש רכב מיד שנייה אצל סוחר רכב, הדבר החשוב ביותר שיש לבדוק הוא האם מדובר בסוחר רכב מורשה. הטוב ביותר הוא לפנות לסוחר רכב העובד מטעם יבואנית רכב מוכרת, כך ניתן להיות בטוחים שאכן מדובר בסוחר רכב מורשה, מקצועי ואמין. חשוב מאד לבדוק מיהו הסוחר שאליו פונים, משום שכיום, גם סוחרי רכב פרטיים ופיראטיים מפרסמים את עצמם כנותני שירות "טרייד אין", כך שבמבט ראשון קשה להבדיל בין הסוחרים המורשים לאלה שאינם מורשים. לכן, כאשר ניגשים לרכוש רכב מסוחר רכב, חשוב מאד לבדוק שהסוחר מחזיק ב"תו סוחר", כלומר רישיון לעסוק בתחום. כמו כן כדאי לשים לב שהסוחר פועל על פי חוק. החוק קובע שסוחר הרכב צריך להעביר כל רכב שמגיע לידיו לבעלותו באופן רשמי ומסודר. כמו כן כאשר הסוחר מוכר רכב עליו להעביר אותו לבעלות הקונה באופן מיידי. כאשר רוכשים רכב מסוחר רכב לפירוק ונסיעה חשוב לוודא שהרכב רשום על שמו של הסוחר, ולוודא שהסוחר מעביר את הרכב על שם הלקוח מיד עם ביצוע העסקה וללא שום דיחוי. גם אם וידאתם מעל לכל ספק כי מדובר בסוחר מורשה ומקצועי, אל תוותרו על בדיקת הרכב במוסך לפני הרכישה – תקלות מקריות (וגם מכוונות) יכולות לקרות גם אצל הסוחרים המקצועיים ביותר, וחבל לרכוש רכב שאינו תקין.

 למה, בעצם, לרכוש רכב מסוחר רכב?

 לקנית רכב מסוחר רכב ( קוננים רכבים לפירוק או לנסיעות )ישנם מספר יתרונות משמעותיים. אין צורך לחפש אדם פרטי שמוכר את רכבו, אלא אפשר למצוא בקלות מקום מוסדר לרכישה. אצל סוחר רכב ישנו היצע רכבים גדול, ובדרך כלל גם אפשרויות מימון שונות ונוחות. בנוסף, ישנו סיכון מועט מאד – אם בכלל – לרכישה של רכב גנוב, מעוקל או מזויף, וגם במקרה הנדיר של רכישה כזו – האחריות מוטלת על הסוחר ולא על הקונה.

בהצלחה בתהליך חברים!

בהצלחה לכולם!
בהצלחה לכולם!