מצבר שנפ מאור מצברים

יבואני מצברים לרכב

יבואני מצברים לרכב – מה באמת ההבדל בניהם?

בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית במחירי המתכת בארץ ובעולם. עלייה זו במחירי המתכת גרמה לעליה של למעלה מעשרה אחוזים במחירו של המצבר בישראל, אך דווקא בפן הזה כמעט ואין שינוי בין יבואני המצברים לרכב בישראל. ההבדל העיקרי בין יבואני המצבר הוא האיכות של המצבר אותו הם מייבאים וטכנולוגיית הפעולה שלו.

ניתן לומר כי ההבדלים המשמעותיים באמת מסתכמים בכוחו ותפקודו של המצבר. 

ניתן להצביע כיום על שני סוגים עיקריים. הראשון עובד על חומצות וגופרית כאשר שילובם הוא זה שמייצר את החשמל למצבר המספק אותו למנוע ולכל חלקי הרכב הטעונים חשמל. אורך חייו של מצבר זה לרכב נע בין שנתיים עד ארבע שנים.

סוג נוסף הקיים בעולם מצברי הרכב הוא מצבר ג'ל הנחשב איכותי בהרבה מהסוג הראשון עליו דיברנו, אורך חייו של המצבר הזה עומד על לא פחות מעשר עד שתיים עשרה שנים! חשוב לציין כי במידה ואתם לא בקיאים דיו בהחלפת מצברים, אל תעשו את זה בעצמכם! לכו למקום ממנו רכשתם את המצבר על מנת שירכיבו לכם אותו בצורה מקצועית. במידה ואתם מרכיבים בעצמכם ושוגים בהרכבה אתם עלולים לגרום לזרמים חשמליים טועים להגיע אל עבר מנוע הרכב שלכם, דבר המסוגל להשבית את המנוע לחלוטין. נוסף על כך, בשל החומרים המסוכנים המצויים במצבר, ולא משנה באיזה יבואן מצבר מדובר, הדבר הופך מסוכן גם כלפיכם. במידה ובכל זאת אתם מתעקשים להחליף בעצמכם, עשו זאת בדרך היעילה ביותר, עם המיגון המתאים הכולל בגדים עבים, כפפות עבות ואף משקפי מגן לעיניים.

ניתן להצביע על יבואנית מצברים גדולה ואיכותית בארץ. שנפ היא בהחלט היבואנית הגדולה ביותר שקיימת פה בארצנו. למעלה מארבעים אחוז הקונים מצברים בארץ בוחרים לקנות את המצברים של שנפ בשל אמינותם ואיכותם. נוסף על כך, קיימים כמה מאות נקודות מכירה של מצברי שנפ בכל הארץ כך שאף הגישה אל מצברים אלה קלה מאוד. מצברי שנפ מקוריים עם אחריות יצרן ניתן להשיג אצל מאור מצברים המומחה בהחלפת מצברים לכל סוגי הרכבים.

מעבר לכך, חשוב להדגיש כי כאשר אנו עומדים בפני קניית מצבר לרכב עלינו לברר תחילה עוד לפני יבואן המצברים לרכב, את כמות החשמל של המצבר וכמות החשמל הנדרשת עבור הרכב שלכם. במידה ותקנו מצבר של עשרים אמפר לדוגמה והרכב שלכם דורש ארבעים אמפר, שלל צורכי הרכב אשר עובדים על חשמל יעבדו בתפקוד חלקי מאוד עד כדי כך שיגיעו מהר מאוד למצב שלא יעבדו כלל. מצברי שנפ

ניתן לומר כי יבואני המצברים השונים אכן משמעותיים מאוד בבחירתנו את המצבר הבא עבור הרכב שלנו, כך גם בבחירתנו במצבר לאופנוע, כמובן שנבחר אך ורק ביבואנים בעלי רישיונות מתאימים לכך על מנת להבטיח את איכותו של המצבר. אך חשוב לא פחות, ויש שיגידו אף יותר הוא כמות החשמל שמספק המצבר לרכב. חשוב לשים לב כי מתאימים את כמות החשמל שמספק המצבר לכמות החשמל שצורך הרכב על פי הוראות יצרן הרכב.